flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Підведено підсумки роботи суду за 2012 рік.

30 січня 2013, 09:00

 ЗВІТ

про роботу Великоберезнянського районного суду Закарпатської області

за 2012 рік

 

У 2012 році Великоберезнянським районним судом проводилися організаційні та практичні заходи, щодо здійснення правосуддя та виконання покладених на суд завдань.

Відповідно до планів роботи на І та ІІ півріччя 2012 року більшість запланованих заходів виконано: проведені навчання-заняття з працівниками апарату суду, проведено узагальнення судової практики, проаналізовано стан обліково – статистичної роботи та стан здійснення провосуддя та ін. Однак, не докінця завершено впорядкування архіву (відповідальна старший секретар суду).

Згідно обліково-статистичних даних про роботу суду у Великоберезнянському районному суді у звітному періоді перебувало в провадженні наступна кількість справ:

  • Справи кримінального провадження - 99

  • Цивільні справи - 494

  • Адміністративні справи - 150

  • Справи про адміністративні правопорушення - 547

  • Всього - 1290

У порівнянні з 2011 роком — (1813) на 523 справи менше на 30%

У 2012 році у суді здійснено заходи по належному організаційному забезпеченню суду, суддів та судового процесу, забезпечено роботу всіх підрозділів суду, працівників апарату суду, їх взаємодію у виконанні покладених на апарат суду завдань.

Зокрема, забезпечено належне ведення судової статистики, діловодства, обліку та зберігання судових справ.

Відповідно до номенклатури справ на 2012 рік, ведуться всі наряди та журнали.

Відповідно до Інструкції з діловодства та положення про КП «Діловодство загальних судів» забезпечено функціонування автоматизованої системи документообігу суду. Всі користувачі мають доступ до системи, в цілому робота ведеться згідно Положення. Виявлені недоліки по несвоєчасному внесенню інформації фіксуються актами, та вживаються міри по недопущенню порушень. З працівниками апарату постійно проводяться навчання шляхом індивідуального підходу, та з усіх питань які виникають в ході роботи.

В паперовому вигляді продовжено роботу в журналах розносної кореспонденції, а також в журналах переданих справ суддям, інших передбачених номенклатурою.

Постійно ведеться робота по оновленню інформації для громадян на дошці оголошень, та на веб-сайті суду з питань необхідних для громадян.

У зв'язку із змінами в чинному законодавстві в суді забезпечено оперативне вивчення на виробничих нарадах, також оперативно обговорювалися та вирішувалися всі проблемні питання, які виникали в ході роботи суду.

У лютому місяці 2012 року проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями суду покладених на них обов’язків і завдань, а в березні місяці забезпечено проведення декларування доходів суддями та державними службовцями суду. Однак, жоден з працівників, освітній рівень яких не відповідає рівню займаних ними посад, з тих чи інших причин не підвищили кваліфікацію у 2012 році, тобто умови їх атестації до цього часу не виконані.

Правопорядок в приміщенні суду забезпечується охоронцями спецпідрозділу «Грифон», для яких облаштоване окреме ізольоване приміщення при вході в будівлю суду.

У грудні 2012 року проведено щорічну інвентаризацію товарно-матеріальних цінностей суду.

Будівля суду забезпечена системою опалення, яка підтримується в робочому стані, таким чином створено нормальні умови для перебування в приміщенні в зимовий період. Вживалися заходи щодо визначення потреб та забезпечення працівників суду необхідними матеріалами для роботи (марками, конвертами, папером, тощо), збезпечувалася робота та ремонт оргтехніки, мережі, комп'ютерів, заправка картриджів.

Крім цього, у 2012 році проведено ремонт силового щитка суду, прокладено нову лінії електропроводки, проводилися поточні ремонти покриття даху будівлі.

Штатна чисельність суду складає 20 чоловік, з яких 3 судді, 16 держслужбовців та 1 службовець. Двоє чоловік оформлено по цивільно-правовій угоді. Станом на 29.12.2012 року вакансій у суді немає.

Особлива увага в 2012 року приділялась організації роботи канцелярії суду та ведення діловодства, зокрема проводилися періодичні перевірки дотримання строків передачі справ до канцелярії, порядку ведення журналів та нарядів відповідальними особами.

Ведення діловодства в суді проводиться відповідно до Інструкції з діловодства у місцевому загальному суді, затвердженої наказом ДСА України 27.06.2006 року №68.

Особливу увагу звернуто на організацію роботи архіву, яка здійснюється відповідно до Переліку судових справ, що утворюються в діяльності суду, із зазначенням строків зберігання документів, затверджених наказом ДСА України від 06.01.2006 року №2, Інструкції про порядок передавання до архіву суду, зберігання в ньому, відбору та передавання до державних архівів судових справ та документів діяльності суду, затвердженої наказом ДСА України від 14.07.2003 №277.

У 2012 році проводилися роботи по впорядкуванню архіву суду, архів розміщується в окремій кімнаті, забезпечений сигналізацією та вогнегасником. Вжито заходів по проведенню роботи для створення вентиляції та відведення вологи з приміщення архіву. Відповідальність за роботу з архівними документами покладається на старшого секретаря суду, координує діяльність заступник керівника.

Видача документів з архіву суду громадянам та підприємствам проводиться своєчасно та в належному порядку. В цілому стан архіву покращився, однак потребує приведення у відповідність до вимог вищезгаданої Інструкції.

Впродовж 2012 року забезпечено подання звітів: щомісячно статистичні картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу (в паперовому та електронному вигляді), а також передбачених щоквартальних та піврічних, річних звітів.

Також, постійно тримаються на контролі завдання, роз'яснення та пропозиції ТУ ДСА України в Закарпатській області та інших органів.

Для належної організації роботи суду головою суду, керівником апарату проводиться контроль за дотримання посадових обов'язків працівниками, ведеться аналітична робота та роз'яснювальна робота, здійснюється нагляд за правильністю оформлення документів.

Питання кадрової роботи в суді покладено на консультанта з кадрової роботи суду, який протягом року здійснював облік робочого часу, готував протоколи оперативних нарад керівника апарату, а також зборів суддів, готував перелік питань для навчання, готував проекти наказів голови та керівника апарату. Було переглянуто список кадрового резерву, проведено ревізію записів у трудових книжках та перевірено порядок ведення особових справ працівників. Забезпечено функціонування системи “Картка”.

Щодо виконання cвоїх функціональних обов'язків серед працівників апарату за сумлінність, компетентність та оперативність можна відзначити таких працівників: Кевера О.Й., Рогач М.Ю., Полуян М.В., Кутлик Г.М., Данайканич О.І. Серед недоліків слід зазначити виявлені порушення фіксації процесу з боку всіх 3-х секретарів с/з, випадки порушення строків здачі справ до канцелярії секретарів Каналош М.В., Чорнякової О.С., несвоєчасне внесення інформації до системи ДЗС помічником заступника голови суду Келешовчак І.І., випадки порушення вимог Інструкції з Діловодства окремими працівниками канцелярії.

Також, протягом року з боку керівника апарату проводився контроль за дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку та правил поведінки державних службовців. Серед працівників, які зразково дотримуються трудової дисципліни слід віднести Рогач М.Ю., Данайканич О.І., Зайченко Я.Й., Тисянчин М.В. Однак, мали місце порушення розпорядку роботи суду, спізнення без поважних причин, неналежна поведінка та висловлювання з боку окремих працівників.

Таким чином можна зробити висновок, що в цілому робота суду порівняно з минулими періодами поліпшилась, але ще мають місце окремі недоліки, тому з метою недопущення в майбутньому порушень в роботі апарату суду слід звернути особливу увагу — працівникам - на неухильне виконання своїх посадових обов'язків, вимог законодавства з питань діяльності суду та державної служби, суворе дотримання трудової дисципліни та правил внутрішнього трудового розпорядку, правил поведінки та етики державних службовців, а також проявляти оперативність, сумлінність та результативність у роботі, а голові суду та керівнику апарату — посилити контроль за всіма напрямками діяльності суду.

 

 

 

 

Керівник апарату                                                                                                        Івановчик Ю.М.